سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پر ارزش ترین مردم، دانشمندترین و کم ارزش ترین مردم، نادان ترینایشان اند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :65
بازدید دیروز :14
کل بازدید :446311
تعداد کل یاداشته ها : 93
103/2/15
3:48 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
سید جواد موسوی[2]
اینجانب سید جواد موسوی از اهالی روستای بداغ آباد ار توابع شهرستان مبارکه ودر نزدیکی زرین شهر دوست دارم تا بااین وبلاگ نام زادگاه خود وسایر همروستایی های خود به جهان معرفی کنم وامید وارم بتوانم با ورود به دنیای مجازی کسب دانش کنم

خبر مایه
لوگوی دوستان
 


 

سفر نامه ی مشهد 

 تصاویر را در ادامه مطلب ببینید

زیارت مشهد

 

 

   در ادامه ی مطلب ببینید وبخوانید

  

سلام دوستان سفر ما هم پایان یافت  در سفر همه اش خاطره است انشالله که خودتون رفتید واین احساس من را تجربه کرده اید وامیدوارم دوباره نصیب شما گردد تا مشرف شوید در زیل بعضی نکات جالب آن را بیان می کنم

1- کاش می شد آسمانی بود با هواپیما که  رفتیم وقتی از زمین جدا شدیم یاد خدا بیشتر در دلمون بود یعنی به خدا نزدیک تر بودیم تو یه جمله "از خدا بیشتر حساب می بردیم " این خصوصیت آسمانی شدن است !!!!!.....؟؟؟

2- اولین و آخرین نگاهم به گنبد وبارگاه امام رضا علیه السلام را به هیچ چیز نمی توانم مقایسه کنم .

3- تو این دو سه سال اخیر که مشهد می روم هیچ وقت حتی در ایام عید نوروز اینقدر زائر ندیده بودم واقعا مردم زیادی در مشهد برای زیارت مجاور و زائر شده بودند...

4- زائران کشور های عربی به خصوص لبنان وعراق چشمگیر بود طوری که احساس می کردی زائران دیگر کشورها بیشتر بودند....!!!!؟؟؟

4- صفا وصداقت بعضی زائران به خصوص از نقاط دور دست کشور واقعا مثال زدنی است با ولع خاصی به زیارت می پرداختند...!!!

5- با این همه شلوغی شاید باور تون نشه من در گوشه ی حرم نزدیک یک متری ضریح آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام نزدیک به یک ساعت نماز ودعا خواندم بدون اینکه مزاحم زیارت دیگران بشوم یا در شلوغی بخواهم خودم را به ضریح برسانم  خب خودتون بروید وپیدا کنید جایی که من نشستم ودعا خواندم  زحمتش به شما واونجا من را دعا کنید  ...!!!

6- این عکس ها را امیر حسن پسرم وهمسرم گرفته اند به غیر دو عکس که در اخرین وداع من بود...؟؟؟!!!

7-  بدونید همه را دعا کردم حتی شما دوستان وبلاگی را هرگز ندیده متان ... امیدوارم شما هم مشرف شوید ومن وخانواده ام را دعا فرمایید.

8- سعی کردم همه را که ظلمی در حقم کرده اند را ببخشم ولی چندا مسئول را هر کاری کردم نتونستم ... نمی دانم شاید رئوف بودن امام رضا را درک نکرده ام.

9- امسال توی این زیارت خیلی چیزها یادگرفتم وجملات قشنگی را گوش دادم کاش خداوند حوصله و وقتش را می داد برای تان بنویسم ....!!!

10 - آخرین وداع امسال برایم خیلی سخت وروحانی بود....

11- چقدر برنامه های معنوی حرم وبه ویژه صحن جامع رضوی زیبا وروحانیست جای تان خالی ...!!!

12- دوستانی بهم زنگ وپیامک دادند که اصلا فکرش رو نمی کردم  من هم برای بیشتر دوستان وهمکاران وپیامک یاد بود دادم ....!!!

13- سوژه های در شهر وحرم خیلی زیبا  وجالب بودند یک موردش را در وبلاگ قرار خواهم داد... امیدوارم لذت خودش را داشته باشد...!!!

14- نمی دونم چی بنویسم وبهترین دعای در حق خودم این بود خدایا به حق امام رئوف من را برای جامعه مفید قرار بده وتوانی بده خدمت بیشتر کنم ...  امسال خیلی بیشتر با حرم وصحن ها آشنا تر شدم وجملاتی را از سخنرانان و وبزرگان شنیدم  که نمی دونستم 

 15 - نمی دونم چطوری توصیف کنم ولی موقع اذان که میشه همه ی صحن ها پر از صفوف نماز می شد وکار قشنگ خدمان برای نظم صفوف ستودنی است.این صحنه از حرم به آدم حس خوبی میده  ... جای تان خالی بعد نماز هم زیارت امام رضا ... زیارت امین الله و.... بزرگ داشت روز شهادت حضرت حمزه سید الشهدا وحضرت عبدالعظیم حسنی برایم جالب بود ومطالب خوب وجدیدی از زبان مبلغین شنیدم....!! خداوند بر درجات این شهدا بیافزاید .... 

 16- تو ایام حضور در مشهد یک بار هم به پارک آبی موج های ابی رفتیم که تاکید و اصرار امیر حسین منا به اونجا کشاند واقعا چه جمعیتی میاد تو این پارک آبی وجالب بود امیر حسین یکی از همکلاسی هاش را تواون شلوغی پیدا کرد وباهم مشغول شدند....؟

17 اخرین حضور آدم در مشهد ونگاه به ضریح وبارگاه خیلی دلتنگی می آورد .... ولی من تواین سفر احساس کردم دیگه دوری از آقا برایم معنی نداره نمی دانم این حس خوبه یا بد ه ... !!!

18- کامنت های شما  در این ایام برایم خیلی زیبا بود....!!!دوست وهمکاری با یک صداقتی  مثال زدنی برایم کامنتی گذاشته که دلم خیلی گرفت بغض وگریه در خواندن این کامنت برایم بود... آخه تو مشهد شنیدم مداحی می گفت چقدر کسانی که التماس دعا گفتند وفکر می کردند من آبرو پیش امام رضا دارم   عینا کامنت براتون را می گذارم بعد نمازم رو به خدا کردم و" خواسته ی ایشون را از خدا خواستم امیدوارم به حق مسی الرضا امام رئوف  حوائجشون بر آورده شود

کامنت زیبای همکار گرامی ام جنای آقای کمالی

 سلام سید اول از همه اینکه داری میری مشهد حتما حتما حتما باید یاد ما هم باشی خودم رو میگم 5ساله نشده برم مشهد ببینم آقا چیجوری حرفتو گوش میده و منو هم دعوت میکنه ،خلاصه اینکه باید دعوت ما رو هم بگیری دیگه خود دانی......

19 -  نمی دونم آیا باز هم توفیق زیارت آقا را خواهم داشت یا نه..... !!!!

اولین عکس از طبقه ی دوم صحن آزادیکار امیر حسین است دوید رفت طبق دوم صحن آزادی

 


91/6/25::: 11:2 ع
نظر()